Så gör du för att se yngre ut!

räknare
besöksräknare
Vet du vad du ska göra för att se yngre ut? Det vet jag. Nej, det handlar inte om att köpa dyra ansiktskrämer. Ej heller om att äta si eller så, att göra porrengöring, massera eller att sminka sig på något speciellt sätt.
Smile!
Ny forskning från Tyskland har nu kommit fram till det jag visste hela tiden. Den allra enklaste, billigaste och bästa metoden är att le! Forskningen har också kommit fram till att det är svårare att bedöma åldern på en person som ler. Det påstås dessutom att vi uppfattar dessa leende personer som både yngre, mer positiva och attraktiva. Bara alltså att tacka min stjärna för att jag är en av dem som ler ofta. Dessutom har jag hört att den som ler lär leva längre. "Ett gott skratt förlänger livet", brukar man ju säga och tro mig, jag är nog lite av en expert på att smila upp mig... åtminstone så fort en kamera finns i närheten. Så "smile on my friend!"

anti-age med ansiktslyftning och botox minskar åldrandet och denna föryngringsmedicin ger dig ett ungdomligt utseende.