Bon Apetite!

räknare
besöksräknare
Känns nästan som jag är med på faraoernas tid. Bara ligger där och blir matad med vindruvor i stora klasa. Det är livet det!
"Som man sår får man skörda", heter det.
Kanske inget är mer sant?
För visst är det väl så att "det som göms i snö, kommer upp i tö"?

Det vet varenda unge som försökt gömma något.
För att inte tala om hur mamman i huset (dvs jag), alltid hittar en massa bortglömda saker när hon städar, fast det är en helt annan sak det.

Any way... det finns bra saker med allt.
Tänk att ett litet, litet frö kan växa och bli såhär stort, stark och fullt med frukt!
Det är nästan så man inte kan tro det.

Det gäller nog i livet också.
Det vi vårdaroch ger näring ger oss också tillbaks, många gånger dubbelt upp.
När tiden är mogen är det bara att plocka godbitarna.

Så... jag lutar mig tillbaks i min solstol och njuter av det goda som livet har att erbjuda.

"Bon Apetite, min vän. Bon Apetite!".