Misstag är bra som dåliga exempel!

räknare
besöksräknare


När mina Tagetes växt upp var det en liten udda en som inte ville göra som alla de andra.
Den bestämde sig helt sonika för att utmärka sig lite extra.
Ja, inte så lite heller för den sköt i höjden något hiskeligt!

Det bara att konstatera att naturen är så´n ibland.
Lite då och då finns det alltid någon som kommer att "lysa" lite mer än de andra blommorna.

Jag tänker så om livet i stort också, det kommer alltid att finnas lite "udda" sorter av oss. 
Det är inget fel i det alls, snarare tvärtom.

Tänker du efter finns det säkert något som utmärker bara just Dig också?
Förutom att du är unik och alldeles underbar i sig.

I just mitt fall med min Tagetes handlade den nog om ett misstag.
Det hade säkert råkat komma med ett frö från någon annan sort i min fröpåse.

Fast som det heter:
"Misstag är bra som dåliga exempel!".