Fuck Google ask me!


räknare
besöksräknare
(Ett litet ps om något som inte har med något annat att göra först: visst är jag lik Carola H på denna bild ;) 
"Fuck Google, ask me!"
Jag kan mycket men en sak säger bara:
 "Män och mans-saker!".
Det finns nämligen en markant skillnad mellan de båda könen och då pratar jag inte om den där lilla skinnbiten som hänger mellan benen på en man.  Detta andra är något helt annat som bara de själva kan.

Hörde ett telefonsamtal mellan min man och en annan. Förmodade att det var en annan killen han pratade med, det var inte svårt alls. 
Om du inte redan kommit underfund med det så pratar de nämligen ett helt annat språk.
I alla fall när de snackar med varandra och tror att en kvinna inte hör. Det är ord som:
"Displayer, compressioner och proffesorer!".
Gudarna vet vart de lärt sig orden? Kanske från någon av alla de urtråkiga tidningarna som ligger på vår toalett? Eller har de med sig dem när de föds?
"File-export och importera portar hit och dit!".Undra om man kan gå någon komvux-kurs eller nå´t för att lära sig detta "mans-språk"?
I så fall räcker jag upp handen och anmäler mig. Sen kan jag bära min mans t-shirt också.