Hyllning till en kraschlandning...

räknare
besöksräknare






Mobilen ringde:
"Hej mamma, vill du gå på "Cirkus Cirkör" med mig?"

Klart jag ville, lite innan sju snart satt vi där och lät oss ryckas med i föreställningen.

Den var superbra har inte bättre ord, "naket" och spännande på samma gång.
Väldigt mycket tankar kom och gick under föreställningen.

Var där med Felix och en annan människa.
En som jag kände stor samhörighet med, även om vi inte pratade särskilt djupt.

Vi bara satt där jämte varandra och njöt.
Kände att vi är bara människor som på ett eller annat sätt råkat in i olika situationer.
Detta har gjort att våra vägar har korsats av olika skäl.
Jag är glad för det, oavsett vad som än händer och sker här i livet...

Tänk att en kväll på teatern kan ge så mycket.
Undra om skådespelarna någonsin får veta det, de skulle nog uppskattats.

De fick mig att inse att det finns mycket att vara glad över i mitt liv.