Fem saker du inte visste om mig.


Fem saker du inte visste om mig:

1. Jag slickar av mina chips när jag äter dem och lägger dem i en skål jämte mig. Mina övriga familjemedlemmar löper därför stor risk att råka få chips som smakar väldigt lite sen (sorry.. jag vet men.. ;) )

2. Jag lägger alltid toalettpapper på köpepizzan för jag tycker det är så hiskeligt mycket fett när man köper den på pizzerian. Här löper mina familjemedlemmar stor risk att skämmas för sin gamla mor och det resulterar oftast i att jag inte blir bjuden på pizza längre.

3. Varannan dag så hänger jag ut täcken och kuddar för vädring men eftersom jag är så glömsk brukar jag glömma bort att de hänger där i ur och skur. Vilket får till följd att mina familjemedlemmar ofta får sova i blöta och kalla sängkläder.

4. Ett av det roligaste jag vet är att måla och jag kan få riktig abstinens om jag ser en pensel. Då brukar jag gå runt och leta efter saker jag kan kladda ned och är helt livsfarlig om man sätter en sådan i min hand. Det kan få till följd att till och med stenarna i min trädgård blir både vita, rosa eller blå. Om jag inte hittar något annat att kladda på, passa dig för mig då ;) 

5. Tycker är roligt är att pyssla med barnen. Då brukar jag göra fina inbjudningskort som jag är så stolt över och sänder glatt iväg för att visa dem. Det är först när jag sänt dem som jag inser att jag måste ha kalaset också. Brukar dessutom glömma att skriva vilken tid och dag som inbjudan gäller. Folk brukar svara att de gärna kommer men när är det?