Här både börjar och slutar festen

räknare
besöksräknare
Med små medel ändrar jag i mitt kök. 
På detta ställe finns både trevliga saker men här lurar också farorna.
Vem gömmer inte de giftiga diskmedlet för barnen till exempel?

Här lagar jag mat och umgås med familjen och vännerna.
Vi samlas till vardags och våra fester både börjar och slutar här.
Alla mina barn har suttit vid bordet och tragglat med sina läxor.

Talar så klart om köket, detta underbara rum vi lever våra liv i!
Jag har nog renoverat det mest av alla våra rum.
Nu ligger det typ på samma ställe som vårt vardagsrum, då jag slog bort väggen.
Det var jag verkligen  aldrig ångrat, (det är det du ser på bakgrundsbilden här).
Kolla vad fint det kan bli med så billiga och enkla medel som lite nytt kakel.
Tänk om jag vore en vägg!
Oj, vilket intressant rum att välja då.

Annars hade jag valt badrummet, där händer det nog ett och annat kul.
Tror för övrigt att det är ett av de mest renoverade rum också  nuförtiden.
Mitt badrum. Också renoverat, ja :) 
Vilket är ditt och var lever du mest ditt liv? Borta, hemma och i så fall i vilket rum?
... eller kanske du kan erkänna var du skulle vilja vara en vägg och tjuvlyssna lite grann?