Två små spioner på hemligt uppdrag...

räknare
besöksräknare
Två små spioner som gömmer sig.
När barn blir äldre leker de också, fast då kallas det visst att man "lajvar".
Ibland tänker jag att det är vad jag gör hela tiden, i olika situationer.
Jag är inte samma person privat som när jag jobbar etc.

Det har också mycket med vilken inställning man väljer att ha, som att ha hand om barn tex.
En del skulle kanske tycka det var besvärligt och krångligt, andra bara härligt.

Ursäkta att jag nu kanske "trampar nå´n på tårna", fast jag upplever att många kvinnor tycker att de inte hinner med det ena och det andra.

Har hoppat ur och i mina stövlar idag. då jag hållit på med lite uteliv samtidigt som barnen ska ha mat och så. För mig är det bara underbart att höra barns skratt medan jag donar med annat.
"Det är ingen konst att tänka som en karl. Det är bara att tänka som vanligt... fast litet mindre!" 

Ps. jag hoppas du förstår ironin i det hela, annars hade det kunnat bli väldans fel ;)