Valium, lättöl och Bolibompa!

räknare
besöksräknare
Våren är här. Även  inne, känner jag nästan hur D-vitaminerna gör sitt ;) 

Just under våren känner jag mig som gladast fast så har det inte alltid varit.
Förut var jag stressad över att få den bästa solbrännan, "tvungen" och vaxa benen
Sist men inte minst fixa beach-looken inför stranden.

Nu tar jag det lite mer chill, om det har med åldern att göra eller inte vet jag inte.

"I dessa tiden när var och varannan människa äter antidepressiva medel, kan det vara värt att komma ihåg att det ingår i livet att vara lite olycklig ibland".

Dessa rader läste jag i tidningen och kan inte annat än att böja mig och hålla med.

Jag citerar även Ingmar Bergman, den flerfaldige Oscarsvinnaren när han inte hade det så muntert:
"Jag tillbringar kvällarna med valium, lättöl och Bolibompa!".
Det var en klok man det.