Årets Blog Awards!

räknare
besöksräknare

Var i affären och handlade en tidning. Egentligen köpte jag den för att man fick fyra ögonskuggor med, fast det kommer jag aldrig att erkänna.
Hur som helst, i tidningen stod det om "Årets Blog awards". Det är tydligen en tävling med lite olika genre, typ "Årets modeblogg, internationella, nykoming, tränings-fotoblogg"
Jag fastnade för något som kallas för "Vlogger". Vet du vad det är? Jo då filmar du dig själv medan du pladdrar på om vad du nu vill. Det tänker jag försöka mig på! Bara att ställa upp en kamera och filma sig själv. Wow, vilken rolig grej! 
Undrar bara om jag är intressant nog för det? För de flesta av alla de där som skriver slasch "vloggar"  verkar det vara väldans viktigt hur många läsare de har. Ärligt talas skiter jag faktiskt i det. 
Mitt huvudtema kan jag inte heller riktigt bestämma vilken genre den antas skulle läggas i. Jag tror jag bestämmer en själv, det blir nog bäst så. 
Här med nomineras "Ekdungen" i kategorin: 
... Eh... hmm... ja, vad ska vi dra till med? "Familjeliv"... eller varför inte "Me, myself nd I"?
Ja det får den heta!
En virrig blogg där jag ena dagen bloggar om toalettpapper som är som sandpapper, för att andra dagen prata om hur viktigt jag tycker det är att vara/inte vara feminist. För att nästa dag berätta om hur barn kan ta det när de möter döden för första gången.
Just det här inlägget blev visst inget dera. Bara en dag som alla andra alltså.
Kraaam n (snart en blivande "Vlogger").

böda campin nilla vlogger blogg årets blog awards modeblogg internationella nykoming träng fotoblogg