Bara hålla motorn igång och köra på...

räknare
besöksräknare


Glöm aldrig bort att skratta och ha roligt.
"Det är bara att hålla motorn igång och köra på!", sa jag och tackade snällt för presenterna.
Fyller år idag.
Alla mina nära och kära samlades igår och jag fick jättefina saker.
"Jag lever som om jag aldrig skulle dö!", tänker jag.
Borde jag göra det? 
Om det vore förr i tiden nu, hade jag snart dött. 
Vår medelålder har höjts med tiden.
Ända sedan jag varit liten har jag lyssnat på alla råd och rön jag fått genom åren.
"Fast aldrig lydigt dem, varför?"
Jag har ändå alltid valt att gå min egna väg.
Inte för att göra någon illa, mer för att jag inte förmår att göra på något annat sätt.
Om jag ska vara ärlig så är jag rädd för att dö.
Har så många saker ogjorda i mitt liv.
Förstår inte hur jag ska hinna med att göra allt jag vill?
... fast under tiden jag väntar kan jag alltid roa mig och ha roligt på vägen.
"Det skadar ju ingen!", tänker jag och roar min själ så gott det går.