Sommarna på landet, nakna fötter och blomster i håret.

räknare
besöksräknare
Hej hopp!
Lite info om hur mina dagar har varit, tänkte jag bjuda på. "No fancy", utan bara lite info. Jag har ju redan skrivit om min midsommar detta åretså nu får du en liten film på typ en minut eller så:
"My day´s... for now, anyway!".
Japp, så fort gick den... midsommaren. Först längtade man och poff, var den över.
Fast nu ska du inte hänga läpp för det, sommaren är här och det är låångt kvar till hösten. Då tar vi nya tag och försöker få ihop barn, jobb och allt vad det nu må vara. Om jag ska vara riktigt ärlig, tror jag att jag faktiskt jobbar mycket mer när jag är ledig över somrarna än vad jag gör över hela vinterhalvåret. I alla fall med kroppen! Det är så mycket jag vill göra och det liksom bara kliar i fingrarna.
För tillfället är jag i målartagen men det är en helt annan historia.
Kram n