Mjau!





räknare
besöksräknare

Huh, vad skönt jag har haft det idag. Först låg jag och solade, i bara Mickes kalsonger på altanen. Tillsammans med Sten Sture Den Store Stövelfrisk.

Ja, du läste rätt. Jag hade Mickes kalsonger. Det har jag när mina trosor har tagit slut. Det är liksom sista utvägen, när jag råkar ha slut på mina egna.

Idag var det varmt och skönt. Nästan som en riktig sommardag. Jag låg där och solade. Sture låg jämte mig och nafsade och gav mig kärleksbett. Mysigt. Han är så försiktig, när han gosar med mig. Fast så fort Micke visar sig, springer han iväg. För Micke tycker inte om honom, på samma vis som jag. Han tycker bara han hårar ned och ska ha mat titt som tätt.

Kolla vad fint det fortfarande är i mitt växthus. När vinden började ta i så förflyttade Sture och jag oss in där. Vilken bedövande doft. Ja, jag kan säga att jag nästan fick en euforisk känsla där idag. Där vi satt och gosade, under bordet Sture och jag. Ja, nu var det där han ville vara så då ville jag det med.

Kraaam n