I´m a Slave 4 U!

räknare
besöksräknare
Nu är det alltså dags igen! 
"I´m a Slave 4 U!", jupp så är det tänkte jag där jag skuttade fram. 
Nu var det alltså dags igen!
Fick ett telefonsamtal för några veckor sedan. 
Igår fick vi besök av Allers Veckotidningar.
De gjorde ett reportage om oss. 
Kommer handla om hur det är att medverka i en dokusåpa som Böda Camping.
Vad vi upplevde som positivt och negativt.
Kameran och jag har ett speciellt "förhållande", det märkte fotografen där jag glatt sprang ut på åkern, direkt efter att hon föreslagit det:
"Kolla dimman, det blir jättebra!".
Hoppas det syns i tidningen hur roligt jag tyckte det var.
För det "sticker jag inte under stolen" med att jag tycker.
"Varför ska jag det, det är ju jag?"
Är säker på att det kommer att göra det, har stort förtroende för reportrarna.
De stackarna, det är nog en upplevelse att träffa oss också.
Vi hamnade tillslut i sängen!
Ja, för i vårt sovrum finns inga stolar.
Satt där under intervjun för att ens kunna "höra vad vi tänkte".
Malte spelade Skyliners på nedervåningen så det stod härliga till.
Nu kommer jag bara att vänta tills det kommer ut i tidningen.
Ja, det är nog så, kära media:
"I´m a Slave 4 U!", tänkte jag, en glad sådan.

Sedan ville de göra en uppföljning av stalkerhistorien, http://www.wiwa.se/i_media.html
... fast det får ni läsa om när reportaget kommer.

http://aller.se/varumarken/familjetidningar/allers/