Hudföryngring med laserbehandling, var går din gräns?

räknare
besöksräknare
Look who´s smiling!

"Här kan du ta ett kort på mig!", sa jag till den något förvånade reportern.

Ja, vad tycker du? Provocerar jag, går för långt eller bryter jag barriärer?
"Inga stora ingrepp, bara lite piff här och lite puff där!", sa jag till den något förvånade reportern.
Fotografen skrattade och sa att han aldrig varit med om en tjej som tyckte det var så roligt att få vara med i bild.
Jag fullkomligt bombarderade honom med förslag om var han kunde ta kort på mig.
"Här i soffan kan jag sitta! Eller här, i min badrumsspegel kan du ta kort!", föreslog jag och log så fint jag kunde mot kameran.
Vilket jag alltid gör så fort det kommer en sådan i min närhet.
Är nog lite knasig, tänkte jag men blev ändå stolt över hur fint reportaget blev.

Så till dagens fråga:
"Vad tycker du? Går jag för långt? Provocerar jag eller bryter jag kanske barriärer?".
Tyck till och diskutera.
Det verkar onekligen som om detta ämnet är en öm tå för många även fast det idag är så lätt att göra lite "piff här och lite puff där".

kram nilla