Farmen - Pernilla yrvaken på Radio P4


Lyssna på radiointervjun:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=6344026&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Idag blev jag intervjuad i radio P4. Superkul! Det var ganska tidigt på morgonen så jag ser ut som om jag nyss stigit upp ur sängen på bilden. ;)

Kul var det att få dela med mig till lyssnarna om hur det kan gå till på Farmen. Passade på att berätta att det finns lite av en "naken-chock" även i år. Kanske en ny "Naken-Janne", vem vet. Den som fortsätter titta får se.

Vi tog även upp lite om att det finns både för och nack-delar med att vara med i dokusåpor, eftersom det faktiskt är den andra jag är med i. Har tidigare varit med i såpan om Böda Camping. Vi pratade även om att det finns mycket näthat men "peppar-peppar", så har jag än så länge mest fått positiv respons på min medverkan. Även om jag redan nu bestämt mig för att inte ta åt mig om det skrivs något elakt så måste jag nog ändå medge att det gör lite ont att läsa. Därför är jag överlycklig nu över alla härliga ord ni därute överöser mig med. TACK. Fortsätt gärna med det ;)

Kram Nilla