Morgan mot Pernilla i dragkamp!


Kvällen kryper på och snart är det dags för ytterligare ett avsnitt av Farmen.
Idag hade jag celebert besök av självaste Morgan. Han är den snällaste och goaste nallebjörn som finns tror jag. Hade inte förberett mig på att han skulle komma så det fanns bara två ynka små kakor jag kunde bjuda på, haha. 
Men "Den som väntar på något gott väntar ej för länge". Nästa gång lovar jag att du ska få lite mat också. 
Jag fick nu chansen att visa hur stark jag är genom att jag utmanade honom i dragkamp här hemma men han var starkare. Han föreslog att jag skulle öva genom att dra lite sten. "Den som kan förflytta berg"... det är nog Morgan det, för hualigen vad stark den mannen är!

Morgan var, tro det eller ej faktiskt lite starkare än mig ;) 

Hade bara två små ynka kakor att bjuda mitt besök på.
Världens tryggaste famn. Tur jag hade honom att luta mig emot på Farmen.