Jag är en virrhöna med hjärtat på rätta stället - Farmen 2016

Ja... så var min tid på Farmen över för den här omgången och vet du vad? Jag har sprängt mina egna barriärer med råge. Jag förstår emellertid att det är i princip omöjligt för andra utifrån att förstå men det är faktiskt helt sant. Jag gick in på Farmen under premisser som var allt annat än bra och jag trodde aldrig att jag skulle klara mig mer än en vecka och här är jag nu. Jag har klarat mig till allra sista veckan och det är för mig helt ofattbart på många plan. Jag har även lyckats med konststycket att bli den sämsta Storbonden i Farmens historia. Ja, det är inte illa det, alla sätt är ju bra utom de dåliga sägs det ;) 
Såhär skriver de på Farmens Facebook-sida:
Efter den mest oväntade tvekampen hittills i Farmen blev det Pernilla som snubblade på målsnöret. Nu vill hon skicka en väldigt personlig hälsning till alla sina Farmar-vänner och alla andra som följt hennes resa. Skicka all er kärlek till Pernilla som tack för hennes tid på Farmen. Se hela klippet här: https://www.facebook.com/Farmentv4/videos/1057998370930917/
Smiley heart