räknare
besöksräknare


VÅRTECKEN

Nilla:

Vårtecken för Nilla:

”När jag kan ta av mig mina skor och strumpor en liten stund. Guuud, vad skönt det är."

Detta drömmer jag om på våren:

”Alla mina små projekt. Väntar på att alla lökar jag beställt från Bakker ska komma.”

Glass jag blir sugen på:

”Hemmagjord, såklart.”

Micke:

Vårtecken för Micke:

”Första fågelkvittret.”

Detta drömmer jag om på våren:

”Trädgårdsarbete. Provköra nya bilar i bilaffären. Alltid sugen att köpa ny bil när det är vår.” PS…. Nilla slänger in en liten kommentar här: ”… man ska inte bara DRÖMMA om att arbeta i trädgården. Man ska göra det också”

Glass jag blir sugen på:

”Lakrits-smack”

Malte:

Vårtecken för Malte:

”Både sommar och vinter”

Detta drömmer jag om på våren:

”Leka med dockorna Anna och Ludde ute i trädgården.”

Glass jag blir sugen på:

”Olacys jordgubbsglass på pinne.”

Okey… din tur.

Vårtecken för dig?
Vad drömmer du om på våren?
Vilken glass blir du sugen på?

Kraaam n