Finfina fjädrar i rondellen

Hej... vad gör man en skärtorsdag om inte åka in till stora staden och ställa sig i en stor rondell. Bara för att det finns så finfina fjädrar där;) Gör inte varje klok människa det?



räknare
besöksräknare





Hej hopp alla glada!

Poppar in lite här då mellan mina jobbpass för att hälsa alla mina bloggläsare en riktigt GLAD PÅSK!!!!

Ja, en annan jobbar ju som sagt var hela lååånga långfredagen. Hela lördagen och hela söndagen. Så något längre inlägg här orkar jag faktiskt inte med just nu.

Kom just hem från mitt pass, äter en massa godis som bara ligger här och liksom "skriker" efter mig i garderoben. Den är till för alla barn som ska komma på måndag på mitt och Maltes "Påskäggsletarkalas". Räcker det inte så får jag väl helt enkelt köpa nytt. Hela affärerna är ju fulla av dem såhär i påsktider.

Förresten... vet ni vad jag hörde på tv idag? Jo, att vi äter 6 miljoner ägg bara under påsken!!! Wow, det är inte lite det. Fast gott är det ju, det är det.


Jaha. Dagens bilder föreställer då:

1.Malte, när han och jag delade upp godisarna i alla barnens påskägg, som för övrigt ska delas ut av Gunnel, ni vet, tanten i växthuset.

2. Fin påskakrans som jag gjort.

3. En bild på hur fiiiin Malte blev när han skulle gå påskakärring.

4. Slutligen en liten bild på lilla mig. Ja, vad gör man en skärtorsdag, då man inget har att göra? Jo, man kan ju alltid åka in till den stooora staden och ställa sig i en stooor rondell, bara för att plåta alla de finfina påskafjädrarna där.

Kraaaaam och GLAAAAD PÅÅÅÅSK, n

Ps. fast när jag lägger in dem här i bloggen, tror jag att det blir tvärtom. Alltså att den första bilden kommer först och den sista sist... Jaja, ni fattar väl vad det är ni ser ändå. Jag är så trött nu och ska sjunga in en liten trudelutt med den nya micken. Sedan blir det soooova, en liten, liten stund. Bara för att gå upp och jobba ett 13,5 pass imorgon också.