Filmning idag igen = kul


räknare
besöksräknare

Filmning idag igen

Japp, vilken härlig helg det har varit vänner. Bara vädret har ju varit underbart. Sommaren verkade visa lite av vad den har att lova. Våren var nästan som bortblåst och högsommaren var här. Inte sant?

Idag fortsatte vi att filma till vår musikvideo. Det blev idel pinsamma situationer som vanligt. Men också bra bilder, vilket ju alltid är roligt.

När jag skulle balansera på något smalt, ja jag tänker inte avslöja på vad eller var, eftersom det är roligare om det blir en överraskning när låten kommer ut. Då, när jag försöker gå balansgång på en smal lina, samtidigt som jag har högklackade stövlar på mig, händer det som inte får hända. Jag snubblar och trillar pladask rakt ned i backen, mitt under filminspelningen. Micke utbrister:

”Men Nilla då… så får du inte göra…upp med dig… snabbt”.

Haha, precis som om jag gjorde det med flit. Tur att jag inte slog mig, men jag måste nog medge att min balans är och har nog aldrig varit så där värstandes bra. Det ÄR faktiskt inte lätt att gå snyggt, samtidigt som man har 10 cm klackar, underlaget är av typ stora stenar och du ska titta rakt in i kameran, samtidigt som du ska gå balansgång…

Haha, det blev i alla fall en väldigt rolig liten blunder, att ta med på hemsidan sen.

Efter det var vi på den där golfplanen igen. Micke ville se om det blev bättre att filma när solen hade gått ned. Det blev det inte. Dessutom höll vi på att få en boll i huvudet, eftersom folk inte har den goda smaken att sluta spela golf efter klockan åtta på kvällen. Jag menar, de borde väl vara hemma och sova då. De ska ju för bövelen upp och jobba dagen efter.

Det är i alla fall vad jag ska göra nu. För efter att ha fått gräva i min trädgård, spelat in musikvideo, lekt med bilarna med Malte, grillat och bara haft en rolig helg helt enkelt. Nu är jag rätt trött och tänker sova i de nytvättade lakanen och med öppet fönster. Härligt, har sommaren kommit för att stanna, tror ni?

Kraaaam n