Attans Amiraler

räknare
besöksräknare


För ett tag sedan blev jag tagen av polisen, för första gången. Ja, alltså ”tagen” för fortkörning.

Det blev böter 2 400 kr! Japp, det är dagens sanning. 53 km/h på 40-väg. Polisen, tittade på mej och berättade att han tyckte att jag inte behövde berätta det för min kille. Han menade att hans tjej brukade köpa kläder på postorder och inte berätta det. Så, det skulle nog gå att dölja tyckte han.


Apropå det, hur tror ni jag har det som alltid sitter bredvid en trafiklärare, när jag kör? Föreställ dig att alltid vara körskole elev oavsett hur länge du haft ditt körkort.

Jag kör ALLTID jämte en trafiklärare. Det är inte lätt!!
Jag i egen hög person på pappas andra ögonsten, sin bil. Jag var hans första. Syns väl? Redan då ett inlärt fotoleende

Kraaaaam n