Kanonens

räknare
besöksräknare

Hej alla höstmänniskor där ute!


Oj... vilket helg det har varit. Det började faktiskt redan på veckoslutet. Allt har bara varit roligt, mysigt, härligt och ja, bara så underbart som soliga höstdagar kan vara. Så, här försöker jag mej då på att lägga ut en liten videohälsning till er alla. 






...och här försöker jag mig på den ädla konsten att försöka filma mig själv under en promenad. Vilket ni kan se inte blir det bästa. Fast den som övar, lär sig.




Jaha.. annars så har jag också varit på inflyttningsfest hos Tessan. Alla i tjejgänget var där men även andra som jag inte kände. Det var kul. Dansade hela kvällen.


Så idag, har jag varit ute hela dagen och städat upp i växthuset, som till vintern ska bli tomteverkstad. Känns som om kinderna hettar lite av solen.


Nu sitter jag här och skriver, nyduschad med ett tänt ljus och ett litet glas vitt. Mmmm livet känns skönt ibland, visst gör det?