6 (stycken) Hemlisar.

räknare
besöksräknare
Skratta och ha kul tillsammans!
"Vill du veta vad hemligheterna bakom en bra relation är?".
Det är faktiskt rätt "enkelt".
Ska dela med mig av 6 stycken (som säkerligen kan vara lättare sagda än gjorda, men men).
Hemlis nr 1:
"Inse att kärlek är mer än "bara" en känsla!".
Fast det kan vara svårt att släppa gamla gräl och inte "älta sönder" dom.
Det är en konst i sig att kunna acceptera  och gå vidare.
Kunna se varandras olikheter, särskilt viktig om ni går igenom tuffa tider.
Hemlis nr 2:
"Bra relation = närhet!"
Det kan betyda olika saker.
Jag som tjej vill gärna dela med mig av mina och drömmar. Våga berätta om mina rädslor
För män kanske det handlar mer om att göra saker tillsammans? (Gärna något äventyrligt?).
Hemlis nr 3:
"Tänk inte så mycket!".
Ska jag säga som "analyserar sönder" allt mellan himmel och jord!
Måste verkligen lära mig att slappna av mer...
Hemlis nr 4:
"Sms:a mer!
Alla messa idag.
Varför inte skriva nåt i stil med: "Är på väg hem och längtar efter dig!"?
Ett bra sätt att säga förlåt efter ett gräl också.
Hemlis nr 5:
"Inse att ni har olika saker med er i "ryggsäcken"!.
Hemlis nr 6:
"Alla tycker om att skratta!".
Alla tjejer tycker om män som får oss att skratta.
Sexigheten avtar efter åren och skönheten med.
Fast om du har en vän som får dig att skratta är förutsättningarna goda. 
Ibland så goda att de räcker det livet ut.
"Tänk på det du!"