"WANTED, DEAD or ALIVE!"

räknare
besöksräknare
När ett besök på självaste "High Chaparall" när det begav sig.
Gasar på allt vad jag kan, den torra sanden yr i virrvarr bakom bilen.
Det är klippor och stenar överallt där jag kör.
Den svala vinden smeker mitt hår och det är bara öken så långt ögat når.Om jag levt i ett tidigare liv hade jag definitivt varit en "cowgirl".
Säkerligen lika "mediakåt" som nu, för såna drag ändrar sig nog inte.
Överallt när jag kom till en ny stad, skulle det stå uppspikat affischer på mig.
"Tur jag "älskade kameran" lika mycket då som  nu", tänker jag medan jag bläddrar bland gamla foton.
Det är viktigt hur jag  ser ut på bild och alltid varit det.
Oavsett varför jag skulle fotas, hade jag säkerligen lett så fint jag kunde mot fotografen.
På det sättet hade jag inte skämts för bilderna, sen vad som stod under... det hade jag nog inte brytt mig så mycket om:
"WANTED, DEAD or ALIVE!"