... också bidde det tillbaks till 70-talet dårå...

räknare
besöksräknare

Är mest ute i min trädgård för tillfället.
Det är som "terapi" för mig, efter ett tag kommer jag in i någon sorts "trans".
Under alla löv jag krafsar bort och ser nya skott.
Vill ge dem all sol de kan.
Ikväll ska jag börja träna dans igen, ska bli kul.
Annars har jag ägnat mig åt att "städa ut" allt gammalt, även i inne i mitt hus.
Ny har det blivit lite av "70-tal" här.
Vet inte varför, behövde väl bara förnya mig.
Det är väl det som är "vår", kan jag tänka.
Bort med allt gammalt och in med nya tankar och nya tag.
Innan sommaren äntligen kommer.
Då blir det fullt av blommor, vita skira gardiner och sköna varma vindar.
Innan dess påsken, med glada färger och pyssel.
"Tingeling" så länge...
... och du, var inte rädd för förändring, det är bara härligt och kul.