Kyss grodan, så blir den till en prins!

Kyss grodan så blir det kanske till en prins eller prinsessa!



Fast enligt horoskopet denna veckan.. så blir det Kevin Costner!


räknare
besöksräknare

Nilla + Kevin Costner = sant!

Jaha, läser mitt horoskop i en skvallerblaska såhär på kvällskvisten:

”Chefer och andra nyckelpersoner har ett gott öga till den ambitiöse Stenbocken. Detta är en bra tid att hugga i och visa framfötterna lite extra på jobbet”.

Min kommentar: ”Okey… när är det INTE bra att visa framfötterna på jobbet då? Ska man inte alltid vara ambitios och göra sitt bästa på arbetet? Det lärde i alla fall min mamma mig”.

Horoskopet fortsätter:
”Du lyckas med jobb och karriär”.

Min kommentar: ”Tror jag det.. om jag bara gör som det stod ovan.. att jag skulle visa framfötterna på jobbet”.

Horoskopet:
”Undvik onödig stress”.

Min kommentar: ”Okeey.. no coments here!”

Horoskopet:
”Turdag 24/3, och flörta med Kräftan”.

Min kommentar: ”Vad bra! Finns en kräfta inom synhåll den 24/3? Måste kolla om horoskopet är sant ju!

Vidare informerar horoskopet att Kevin Costner också är Stenbock och född den 20 januari, precis som jag. Åh, vad han är snygg, sexig, rolig och ser bra ut. Jaha, då måste ju det här horoskopet stämma och vara sant, eller hur? Eftersom jag har precis samma igenkänningstermer som Kevin Costner – NOT!

Kraaam n