Lovebombing till alla söndriga små själar.

räknare
besöksräknare
God morgon alla glada!
"Lovebombing" av solen har det varit de senaste dagarna.
För Dig som saknat mig här, kan jag berätta att jag fullständigt typ "bott" i mitt stenparti.
Lyft, byggt och varit kreativ med den.
Jag fullkomligt älskar vara ute när det är sol.
Det är konstigt vad solen och naturen "läker små söndriga" själar fort.
Tror jag ska öppna klinik i mitt växthus, för alla trötta och glåmiga människor efter vintern.
Här kan vi sitta och tina upp tillsammans.
Dricka kaffe, käka glass och "bara vara", helt enkelt.
Mer behövs inte, man kan inte bli annat än glad över att se knopparna brista.
Mer "lovbombing" än så kan det inte bli.
Fast det räcker, för vad är kärlek ... egentligen?
Du kan ju känna kärlek till alla möjliga saker, till en vän, ett djur, barn eller naturen.

Som Nasse sa:
"Hur stavar du kärlek?"
Nalle Puh svarade:
"Du stavar inte kärlek... du känner den!".

Passa på att "känna" den medan solen smeker din kind, det är vad jag gör.