Det slår gnistor om oss...

räknare
besöksräknare
Vår kemi är det inget fel på i alla fall. Här slår det nästan gnistor om den.
Haft en bra em. Städat, frenetiskt. Påsken skulle ut! Som belöning satte jag mig i solen med Venus (katten) och en kopp kaffe. Det var härligt.
Så här bjuder jag på ett kort litet blogginlägg. Bara en liten tanke såhär en onsdagseftermiddag. 
Kemi är en konstig sak. Du kan nästan känna den direkt när du träffar någon annan person för första gången. Antingen gillar du honom/henne, eller inte. Det är liksom inget man kan ta på, det bara är så. Dofter, gester, sätt att vara... ja det är många faktorer som spelar in. Visst kan du ta fel ibland men oftast säger din magkänsla direkt om du och personen du träffar har kemi eller inte.
Jag vill helst att precis ALLA ska gilla mig. Har väldigt svårt för folk som inte gör det. Fattar liksom inte varför? Jag som är så trevligt;) 
Och en annan sak... 
"Det är svårt att låta bli att tycka om folk som tycker om en. Även om man egentligen inte tycker om dem".