oOOOH MY GOD!!!

räknare
besöksräknare

Jag pysslar inför den stundande våren. Nåt får man ta sig till att göra en söndag som den här.


Sjuk = tråkigt. Långtråkigt. Malte och jag har roat oss med att kolla på "mr Bean" (alla långfilmerna) och tittat på bilder av monster på datorn.Och "Harry Potter" på det. 


 Huh, vilka hemskheter alltså. Det slutade med att vi kollade på "Molly monster", den var lagom läskig kom vi överens om. 

Bläddrar lite förstrött i mina veckotidningar och försöker lösa ett och annat korsord.
Blir lite konfunderad över vilka nymoderniteter de hittar på! Här kommer lite exempel:
Alltså, i tidningen står det att i USA gör de tandtatueringar i form av någon kändis du beundrar. Typ... vem vill du ha i munnen och gå omkring med? exempelvis David Letterman? 
David Letterman
Nä, trodde väl inte det.
Ja, man vet aldrig vilken uppfinning som kommer att bli stor inom modevärlden. Det amerikanska företaget "Hells above" har uppfunnit hur du slipper att sjunka ned i gräset när du struttar omkring i högklackat.
Jaha, jo visst för att jag som så många andra tjejer med mig har upptäckt att grönbete och high heels inte hör ihop.  Fast från det till att uppfinna en sådan här (se nedan), liten "manick", det hade jag inte. Undra om den säljer speciellt mycket? Den är ju faktiskt rätt ful!
 Det ska bli spännande och se vad vi här i Sverige anammar. Vad gäller dessa tu påhitt kan jag egentligen bara komma på ett enda ord att säga... eller rättare sagt tre små ord:
"oOOH MY GOD!!!
Visst... praktiska men fula!
böda nilla camping tar hjälp att visa kärlek till skor och tatueringar. Hon vill inte vara olycklig utan är lycklig och kär.