Skrek så jag tror hela byn hörde

räknare
besöksräknare

"Det gör ont i precis hela kroppen!"
Första varma sommardagen var idag och jag har legat i mitt stenparti mest hela tiden.
Malte hade den "goda smaken" att vara förkyld, vilket gjorde att jag var ledig.
Det var slitsamt, må jag säga.
Oj, så mycket min arma kropp har fått jobba på.
"Känns som om jag sprungit ett helt maraton - minst!".
Fötterna känns blytunga och varenda muskel jag trodde jag inte, hade gör sig påmind.
Fast nu efter en svalkande dusch (vilket inte var så lätt må jag säga för den andra hälften här i hushållet körde med högtryckstvätten, så min duschstråle såg ut som en tunn, tunn liten ränna).
Det gjorde inget för nu när jag sitter här med fötterna högt och är nyduschad, är det ok ändå.
En välförtjänt öl hittade jag i kylen och jag som vanligtvis inte ens gillar öl, tycker nu det smakar.
Tror  nog jag somnar ovaggandes inatt och hoppas på en lika fin dag i morgon.
För då ska resten av stenpartiet bli fint och växthuset färdigskurat.
Ps. en orm höll på att bita mig idag. Skrek så jag tror hela byn hörde;)