MIDSOMMAR!!!


Jaha, det är inte alltid så lätt det här att blogga. Ni får ha överseende med att det inte alltid blir riktigt rätt... Nu har jag i allafall kommit på att inte använda FÖR ljusa färger i texten (kan ju bli liiite svårt att läsa då). Om man inte har väldigt starka glasögon vill säga;)


Hur som helst...nu har vi varit och firat midsommar och här sitter man då på midsommarnatten och har plockat sju sorters blommor att lägga under kudden. Inte för att jag vill veta vem min tillkommande är eftersom jag redan vet det;) Utan för att det är tradition. Förr i tiden så skulle man gå sju varv runt kyrkogården baklänges och den första man träffade sedan skulle bli ens blivande man. Den sägen hoppar jag över;)


Litet smakprov från min fina blomsterbukett får ni i allafall. GLAD MIDSOMMAR alla vänliga själar därute...