Sämsta Storbonden i Farmens historia.


Och här kommer ett litet blogginlägg för dig som är intresserad av att höra vad människan Pernilla känner och inte enbart går efter vad tv visar upp för en karaktär av mig:

Hjäälp!!! Jisses, vad folk häver ur sig ute på näteet!!! Jag vill verkligen inte skylla ifrån mig på något sätt utan står mitt kast men vet inte riktigt hur jag ska bemöta alla hårda ord på farmens Facebook-sida: https://www.facebook.com/Farmentv4/ Väljer att ligga lågt för jag vet i ärlighetens namn inte vad jag ska göra annars? Jaja... får försöka ta på mig pansar-skalet men lite jobbigt känns det faktiskt... Jag vet hur vi på Farmen kände just nu, vi alla stod bakom beslutet att strejka men det jag som är Storbonde som får ta huvudansvaret för det. VI pratade ihop oss och om jag är vek, feg eller kalla det vad ni vill, det må så vara. Vad jag däremot är väldigt ledsen för just nu är att det är så hårda ord därute på nätet emot mig. Jag känner att jag inte förtjänar det. Du kan tycka precis som du vill och jag kan förstå om du tycker det är fel av mig att besluta om strejken men snälla... jag ber er att inte spy galla över hur jag är som person! Kram till alla som förstår att det är tv med målet att både underhålla och uppröra på samma gång :)