Lite pyssel såhär i sommartidet;)






Hej alla glada;)


Hoppas att allt är bra i sommarvärmen. Idag har det regnat här så det blev till att pyssla lite. Eftersom mellansonen skulle gå och klippa sig så passade jag på att ta en runda på Panduro;) Det visade sig att de reade ut fint presentpapper så jag köpte ett vackert med rosa prickar på. Tänkte att det skulle passa att klä in en liten ask som jag hade hemma till ingen nytta. Sagt och gjort, när jag kom hem och minstingen somnat för natten så satte jag igång. När timmarna började bli lite vääl sena så insåg jag att nu fick jag nog sluta pyssla. Men det är ju så förgjordat roligt;) Nu är det i allafall dags att gå och lägga sig så jag lägger in lite fina bilder som ni kan titta på. Ta en extra titt på mitt fina skåp som jag (äntligen) är färdig med i sann Schabby Chick-anda.


KRAMAR Nilla och god natt...