Jag älskar att stå framför kameran. Kärlek o sex under semestern - funkar det?

räknare
besöksräknare
Så var det då dags igen. För Er som råkat missa så går det nu en repris på söndag. Det kan man även se i HD om man har lust till det.
I tidningarna står det:
"Svensk realytserie. Säsong 2. Avsnitt 3 av 8. Kärlek och sex på semestern, hur funkar det? Vi återser ser ett kärt Böda-par i form av "Böda - Nilla" och Micke som bildar popgruppen Wiwa. De är är för att spela in en ny musikvideo! Kolla gärna i Hd om du vill, eller på kanal5play."
Det var hur roligt som helst att spela in serien. Fast rätt påfrestande och jobbigt ibland också. Jag hade kameran typ tio cm från mitt ansikte vart jag än vände mig - hela dagarna! Till slut visste jag inte vad jag sa, när nu programmet skulle sändas var man rätt orolig kan jag medge. Vi fick ingen förgranskring alls:
 "..det vi sägs medan kamerorna rullade det kan du inte ta tillbaks..", det stod det bland annat i kontraktet vi fick skriva på med Kanal5.

Just detta avsnitt handlar om när vi virrar runt bland en gravplats för att få ta på Prästen. Och ja... jag var orolig på riktigt att han kanske skulle bli arg. Vi var så sena!
Men, kolla gärna och skriv vad du tyckte. Alltid roligt med respons. Fast bara de som har bra och snäll sådan. Inga elaka kommentarer tack. De tar jag bort på studs i alla fall.
Så den stora frågan lyder väl då
 "Vill du gifta dig med mig?".
Detta var från något annan kanal men kul att de vill ha mig där med ju ;)