Happy X-mas!



räknare
besöksräknare
Jul i Ållaryd


Glögg e gott
Hejsan!
Tack för året som gått, alla nära och kära och alla andra också såklart. Undrar lite stilla hur ert julfirande varit? Här har det varit som vanligt, fullt ös och många att hinna träffa. Visserligen känns det som jag dragit ned på det där att kana runt med bilen och försöka hinna med. Fast stöket här hemma kan jag bara inte låta bli att göra. Dock var det först igår kväll som jag kände att jag också kunde få slappna av och tända ett ljus, sjunka ned i soffan och bara vara.
Malte hängde upp EN kula. Han kom på att granar sticks. Ja, granar är faktiskt rent ut sagt farliga ;) 
Julstök hemma
I skrivande stund har jag badat och njuter av att granen är på plats, klädd och lyser. Tvättmaskinen låter visserligen och överröstar julmusiken jag satt på men det gör inget. Nu är jag bara glad över att få sitta och känna att jag hann med allt, i år igen... och att granen inte börjat barra än.
Pyssel är ju bara så kul!
Kraam på er alla!
Vi började med glögg i växthuset där den "riktiga" tomten bor.
Ps. bästa klappen var ändå den Malte gjorde till Venus (katten). En liten spindel av piprensare. Han gömde den väl så hon inte skulle hitta den innan julafton, så väl att inte tomten själv hittade den.
julafton pyssel Nilla Böda Camping Malte julklappar gott nytt år god jul