Trimmad traktor... vrooom!

räknare
besöksräknare


Japp... då har jag löst hela grejen nu dårå. Kolla vilka bra grejer som är lösta om jag köper denna:

  • Tänk, bara det där med att behöva byta till vinterdäck är löst. Jag behöver aldrig mer ha en massa fula däck som tar plats i mitt garage. 
  • Jag behöver aldrig tänka på att hålla den ren. En traktor ska vara skitig.
  • Det blir aldrig mer kladdigt med glass, choklad eller bråk mellan ungar för de får ändå inte plats. Någon annan får hämta på dagis och skola.
  • Folk vill inte köra om mig för de kommer att vara så förbluffade av min traktor, de stannar bakom bara för att beskåda mitt vrålåk.
  • Om någon skulle få för sig att köra om tänker jag starta ett race.
  • Alla bönder kommer att höra av sig för att fråga vad jag tar för att göra deras skogsarbete, såå mycket fortare. Jag kommer att bli rik.
  • Jag kommer inte att göra det smutsiga skogsarbetet för jag kommer bara att hyra ut min traktor. På så sätt blir jag rik (läs lat) och slipper smutsa ned mig överhuvudtaget.
  • Jag kommer lättare åt maten på Mac Donalds när jag beställer via "bil-luckan".
  • Min önskan om att få vara med på tv4 morgon-tv har gått i uppfyllelse.
Det finns väl egentligen bara en liten negativ grej då: 

  • Jag inte ser sådär värstanes "hipp" ut när jag är påväg till jobbet. Fast å andra sidan... om jag bara sätter på mig ett par solbrillor under min lantmannakeps så kommer jag onekligen fram i tid.
Vroooom! trimmad traktor böda camping nilla tv4 morgontv youtube