Jag ville att alla skulle vara vän med alla!

Videoblogg nederst på sidan om du vill se ;) 
Jösses vad både positiv och negativ kritik jag får på nätet. Ja, om du bara kollar på vad tv4 har för rubrik på inlägget på sin sida, då kan du ju tolka det på ett helt missanpassat vis. ALLA som känner mig personligen VET att jag inget hellre i världen vill än att alla ska vara vänner med alla, så den där rubriken... ja, den är så långt ifrån jag man någonsin kan komma. Sanna mina ord där, men visst vill du tolka det på något annat sätt kan jag inte göra något åt saken. Annars så lägger jag ut en lite längre videobloggs-hälsning för alla er som tycker det är roligt att följa mina bravader där på Farmen, ni andra kan ju låta bli att kolla istället tycker jag. 
Kram från en något missuppfattad Nilla som bara ville att alla skulle vara kompisar med alla där på gården. Sedan hade jag ju min taktik men det är ju en helt annan historia, som för övrigt också gick ut på att vara vän med alla. 
Ps. en liten förklaring: The-stunden i hagen var ett initiativ till god gemenskap, inte för att vara otrevlig alltså... hur någon nu kan tolka det som något fult, ja den personen skulle inte jag vilja bjuda på fika i alla fall. Så tjingeling så länge och kram och tack till alla ni som stödjer mig därute i vimlet :) 
Se hela videobloggen om du har lust här: