Flugsvamp och spott?

räknare
besöksräknare
Malte och jag som MONSTER!
 "Hulken"! 

Även om du nu inte är född på 80-talet, vet du säkert om vem det är. Han har gjorts om till tecknad version också. I mer eller mindre lyckade versioner.
Som tecknad dårå
För tillfället är det monster som hägrar i Maltes fantasivärld. Det otäckaste han vågar se är dock hans legomonster. Han bygger stora slott där Dracula ska få bo med sin brud. Hon lagar mat till honom av flugsvampar och spott (enligt Maltes egna utsaga... det var väl det värsta han kunde komma på).
Se så glad han är för sina monster!
Malte:
"Du mamma... är verkligen Hulken snäll mot snälla människor?"
Jag:
"Jaadå!"
Malte, efter lång tystnad:
"Om jag träffar på Hulken så ska jag ge honom något snällt!"
Jag:
"Som vad då?"
Malte"... ja...något som  en tatuering!"