Vinterbad och barnkalas!

räknare
besöksräknare
Igår badade jag tunna! Oj, vad skönt det var. Trots att det var iskallt i luften kunde vi lätt gå upp och ned i bara bikini. Satt där och tittade på stjärnorna efter en god middag och vin. Bara tjejer... och en kille. Han trivdes nog, kan jag tänka. 
Vill också ha en badtunna men med tanke på vad det kostar så blir det nog inte någon sådan. 
Man tager vad man haver!
Kan du tänka dig... bilden ovan satte Malte in på blocket när han ville sälja mitt kära badkar. Oj, vad svar han fick! Många undrade så klart om flickan i medföljde... hrmpf!
Fast visst hade det passat med en i min trädgård. Där i mitten av alla ekarna. Som det är nu får jag bada i ett vanligt gammalt badkar som blev över när vi renoverade badrummet. Inte dumt det heller, fast man får knappt plats med mer än en. Det får bli Malte och jag. Han tar inte så mycket plats.
Tänk vad kul man kan ha med enkla medel. Ren blev jag iallafall;)
Nåväl. Annars har det varit barnkalas för hela slanten idag och sedan blev det lek med barn här hemma. För tillfället är det hjälmar på och walkie talkie och jagning av katter som står på spel. Innan var det legobygge. 
En söndag helt i min smak alltså, ha det gott folks.
Böda nilla kan faktiskt bada på andra platser än på böda camping. Att ha barnkalas med vinterbad i tunna eller badkar kanske inte är att rekommendera men kul och härligt roligt är det iallafall. Särskilt med lite musik i lurarna också. Wiwa såklart.