Sikta mot stjärnorna... så kanske du når trädtopparna!

räknare
besöksräknare
Oj, så högt upp. Får nog komma över min rädsla för höjder innan du ser mig sådär ;=) 
"Sikta mot stjärnorna... så kanske du når trädtopparna!". 
Det är ett motto jag lever efter och det passade ju "ordagrant" bra på de här killarna.
Oj, vad högt upp de var, jag skulle aldrig våga vingla omkring däruppe.
Det enda syftet som skulle ha kunnat fått upp mig, vore om jag tappat bort Malte i folkvimlet.

"Bränt barn skyr elden!", det är så vi är vana att hantera rädslor, bara vi undviker är allt okey.

Det är bara det att den dagen vi kan handskas med elden...
...då är den inte längre farlig!
"Då värmen den bara och lyser upp!".

De här killarna hade kommit över sin rädsla och gjort det enda man kan göra för att bli duktig.
Det är nästan som att lära sig cykla.
Du vinglar oroväckande mycket första gången, andra och tredje med.
Fast när du gjort det några gånger, går det nästan av sig själv.

Malte verkade mest bara imponerad.
Han hade klagat på värmen, vilket barn gör inte det när det är typ 30 grader varmt?
Det enda han kläckte ur sig var:
"Hej, du där. Är du där upp och luftar dig idag?".